Reklama a finance
webinář - 17.2.2016 - Ing. Jan Procháček
Ing. Jan Procháček
Téma měsíce (únor):
REKLAMA A FINANCE
středa, 17. února 2016 od 20:00 hod
Ing. Jan Procháček
majitel marketingové agentury Digital native agency
Náš host si na nás připravil tato témata:
- Vysvětlí, jak firmy přemýšlejí nad výdaji za reklamu, kolik se jim vyplatí za ní utratit a proč jsou firmy ochotny utratit astronomické částky například za jednu reklamu v rámci Superbowlu, v televizi atd. Dále vysvětlí co je to tzv. cena za jednu konverzi a objasní, proč jsou některé slevové nabídky zdánlivě až nesmyslně výhodné a co si od toho firmy slibují.
- Popíše aktuální trendy v reklamě jako jsou osobní doporučení,věrnostní programy, obsahový marketing a vysvětlí význam hodnocení například na Heurece, Slevomatu, Facebooku i Googlu. Popíše, jak si značky budují kvalitním obsahme své reklamy a komunikace s uživateli svou pozici tak, aby byla pro uživatele důvěryhodná.
- A konečně vysvětlí, jak i zákazník může na reklamě vydělávat. Zaměří se na funkci ambasadorů a nabídky produktů na základě osobního doporučení (jak funguje například Avon) na Internetu. Popíše, proč spojenectví se značkami může být vhodné pro obě strany a jak se může reklama stát potencálním příjmem pro každého z nás.