Reklama a finance

webinář - 17.2.2016 - Ing. Jan Procháček

Ing. Jan Procháček
Ing. Jan Procháček

Téma měsíce (únor): 

REKLAMA A FINANCE

středa, 17. února 2016 od 20:00 hod


Ing. Jan Procháček

majitel marketingové agentury Digital native agency



Náš host si na nás připravil tato témata:

  1. Vysvětlí, jak firmy přemýšlejí nad výdaji za reklamu, kolik se jim vyplatí za ní utratit a proč jsou firmy ochotny utratit astronomické částky například za jednu reklamu v rámci Superbowlu, v televizi atd. Dále vysvětlí co je to tzv. cena za jednu konverzi a objasní, proč jsou některé slevové nabídky zdánlivě až nesmyslně výhodné a co si od toho firmy slibují.
  2. Popíše aktuální trendy v reklamě jako jsou osobní doporučení,věrnostní programy, obsahový marketing a vysvětlí význam hodnocení například na Heurece, Slevomatu, Facebooku i Googlu. Popíše, jak si značky budují kvalitním obsahme své reklamy a komunikace s uživateli svou pozici tak, aby byla pro uživatele důvěryhodná.
  3. A konečně vysvětlí, jak i zákazník může na reklamě vydělávat. Zaměří se na funkci ambasadorů a nabídky produktů na základě osobního doporučení (jak funguje například Avon) na Internetu. Popíše, proč spojenectví se značkami může být vhodné pro obě strany a jak se může reklama stát potencálním příjmem pro každého z nás.
© 2016 yourchance, o.p.s. - projekt Finanční gramatonost do škol
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky